Doručování
"Pište háčky a čárky! Děkujeme."
Údaje v registraci a objednávkách (adresu, jméno a pod.) vyplňujte včetně háčků a čárek. Bez toho nelze zaručit kvalitní doručení zásilky!
Dopravci:
Česká pošta - Balíkovna, Balík Na Poštu, Balík Do Ruky
Zásilkovna.cz - Zboxy, Výdejní místa Zásilkovny a Zásilkovna doručení na adresu
DPD - doručení na adresu
Ceny těchto služeb naleznete v článku POŠTOVNÉ.
Přehled zásilek a způsobů doručování:
Typ zásilky | Předpokládané doručení | Úložní doba | Avízo | Dobírka |
Zásilkovna.cz | 2 - 3 dny | 7 dnů | SMS, e-mail | ANO |
Zásilkovna.cz - zahraničí | obvykle 2 - 3 dny | 7 dnů | SMS, e-mail | ANO do 120€ |
Zásilkovna - doručení na dresu CZ a SK | obvykle 2 - 3 dny | 2 pokusy o doručení, poté na výdejním místě | SMS, e-mail, tel při doručení | ANO (SK do 120€) |
ČP - Balíkovna | 1 - 2 dny | 7 dnů | SMS | ANO |
ČP - Balík Do Ruky | 1 - 2 dny | 7 dnů | SMS, tel při doručení | ANO |
ČP - Balík Na Poštu | 1 - 2 dny | 7 dnů | SMS | ANO |
ČP - Obchodní balík - zahraničí | obvykle 3 dny | dle podmínek doručovací pošty | E-mail od nás a dle doručovací pošty | NE |
DPD | 1 - 2 dny | 2 pokusy o doručení (poté je balíček vrácen) | SMS, e-mail a tel při doručení | ANO |
Nadrozměrné zásilky jsou řešeny individuálně. O jejich doručování vždy informujeme zákazníka osobně.
Zásilky obvykle odesíláme v termínech PONDĚLÍ a STŘEDA. Tyto dny jsou také nejlepší pro osobní vyzvednutí zboží mezi 8 a 14h.
Mimo tento termín je možné domluvit vyzvednutí na tel. 00420 606 213 996.
Pokud nějaké zboží z objednávky chybí na skladě, vždy Vás kontaktujeme, abychom se domluvili na dalším postupu.
CHYBY - K chybám samozřejmě dochází, někdy v údajích pro doručování, někdy při balení zboží. Jsme jen lidé jako Vy a tudíž chybující. V celkovém objemu se ale nejedná o žádný závratný poměr, vždy se vše vyřešilo ve prospěch zákazníka (pokud nás o problému informoval) a vždy se snažíme z chyb poučit a napříště se jich vyvarovat. Tímto Vás prosíme o shovívavost a lidský přístup.
POZOR NA ÚLOŽNÍ DOBU! JE POUZE 7 DNŮ! Vy můžete s poštou komunikovat a dojednat si řadu doplňkových služeb, např. prodloužení doby uložení, opakované doručení apod. Některé jsou zdarma v rámci původního doručení.
V případě jakýchkoliv komplikací nás neváhejte kontaktovat a spolu vyřešíme vše potřebné - spojení v KONTAKTECH (viz menu).