Doručování

"Pište háčky a čárky! Děkujeme."

Údaje v registraci a objednávkách (adresu, jméno a pod.) vyplňujte včetně háčků a čárek. Bez toho nelze zaručit kvalitní doručení zásilky!

 

Dopravci:

Česká pošta - Balíkovna, Balík Na Poštu, Balík Do Ruky

Zásilkovna.cz - Zboxy, Výdejní místa Zásilkovny a Zásilkovna doručení na adresu

DPD - doručení na adresu 

Ceny těchto služeb naleznete v článku POŠTOVNÉ.


 Přehled zásilek a způsobů doručování:

Typ zásilky Předpokládané doručení Úložní doba Avízo Dobírka
Zásilkovna.cz 2 - 3 dny 7 dnů SMS, e-mail ANO
Zásilkovna.cz - zahraničí obvykle 2 - 3 dny 7 dnů SMS, e-mail ANO do 120€
Zásilkovna - doručení na dresu CZ a SK obvykle 2 - 3 dny 2 pokusy o doručení, poté na výdejním místě SMS, e-mail, tel při doručení ANO (SK do 120€)
ČP - Balíkovna 1 - 2 dny 7 dnů SMS ANO
ČP - Balík Do Ruky 1 - 2 dny 7 dnů SMS, tel při doručení ANO
ČP - Balík Na Poštu 1 - 2 dny 7 dnů SMS ANO
ČP - Obchodní balík - zahraničí obvykle 3 dny dle podmínek doručovací pošty E-mail od nás a dle doručovací pošty NE
DPD 1 - 2 dny 2 pokusy o doručení (poté je balíček vrácen)  SMS, e-mail a tel při doručení ANO

Nadrozměrné zásilky jsou řešeny individuálně. O jejich doručování vždy informujeme zákazníka osobně.

Zásilky obvykle odesíláme v termínech PONDĚLÍ a STŘEDA. Tyto dny jsou také nejlepší pro osobní vyzvednutí zboží mezi 8 a 14h. 

Mimo tento termín je možné domluvit vyzvednutí na tel. 00420 606 213 996.

 


Pokud nějaké zboží z objednávky chybí na skladě, vždy Vás kontaktujeme, abychom se domluvili na dalším postupu.

CHYBY - K chybám samozřejmě dochází, někdy v údajích pro doručování, někdy při balení zboží. Jsme jen lidé jako Vy a tudíž chybující. V celkovém objemu se ale nejedná o žádný závratný poměr, vždy se vše vyřešilo ve prospěch zákazníka (pokud nás o problému informoval) a vždy se snažíme z chyb poučit a napříště se jich vyvarovat. Tímto Vás prosíme o shovívavost a lidský přístup. smiley-cool


POZOR NA ÚLOŽNÍ DOBU! JE POUZE 7 DNŮ! Vy můžete s poštou komunikovat a dojednat si řadu doplňkových služeb, např. prodloužení doby uložení, opakované doručení apod. Některé jsou zdarma v rámci původního doručení.


V případě jakýchkoliv komplikací nás neváhejte kontaktovat a spolu vyřešíme vše potřebné - spojení v KONTAKTECH (viz menu).